Chenta Hati Que

Chenta Hati Que
Cinta Selamanya

Rabu, 23 Januari 2013

Airmata Di Pagi Hari

Malam tadi tido awal..ngantuk banget.. Tpi dLm kul 2lebih gtu tersedar plak.. bIle da sEdar mmg paYah la nk lElap.. Salu cm tu la lately ni.. Tdo xbRape lEna.. Ermm... Byk pikir kOt... Tpi pGi tdi tGk Tv sHow kt tV3.. Tajuk tvshOw tu Bismillah.==> https://www.facebook.com/Bismillah.TV3?fref=ts. Ermm.. tOpik dia Santapan Neraka.. Urgh.. sEram banget lOrh.. Ustaz tu cIte sal ape yg Allah S.W.T beri kite mkn & mInum bIla di NERAKA.. NauzubillahhiminzhaliQ.. Menitis airmata Wani dGr... Aku khilaf.. Ya Allah, sesungguhnya aku tAkut akn dOsa2 yang pernah ku lakukan samada dAlam Sedar ataupun tidak selama kU hidUp di atas muka bUmi Mu Ya Allah.. Ya Allah, ampunkan dosa2 ku,dOsa kEdua ibubapa ku dan keluargaku. Kau jauhilah kami daRi azab api NERAKA Mu dan siksa kUbur. Kau berilah aku pEtunJuk dan hiDayah Mu Ya Allah. Sesungguhnya aku ingin menJadi Anak Yang Solehah pada ibubapa ku. Kau tunjukkanlah aku jAlan Yang lUrus dan dI RedHai Mu Ya Allah. Amin Amin Ya Rabbal alamin..

Tiada ulasan: